Міністерство економіки України -> Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів -> Звіт про періодичне відстеження результативності наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 31.03.2021 № 669 «Про затвердження Правил виконання маркшейдерських робіт під час розробки родовищ рудних та нерудних корисних копалин», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.07.2021 за № 884/36506

Міністерство економіки України

Звіт про періодичне відстеження результативності наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 31.03.2021 № 669 «Про затвердження Правил виконання маркшейдерських робіт під час розробки родовищ рудних та нерудних корисних копалин», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.07.2021 за № 884/36506
01.11.2024 | 09:51 | Департамент праці

1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер

Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 31.03.2021 № 669 «Про затвердження Правил виконання маркшейдерських робіт під час розробки родовищ рудних та нерудних корисних копалин», зареєстрований в Міністерстві юстиції України  06.07.2021 за № 884/36506.

2. Назва виконавця заходів з відстеження

Державна служба України з питань праці.

3. Цілі прийняття акта

Підвищення та вдосконалення нормативно-правової бази у сфері виконання маркшейдерських робіт під час розробки родовищ корисних копалин, будівництва, реконструкції, ліквідації (консервації) гірничих підприємств з видобутку рудних та нерудних корисних копалин, а також усунення недоліків у застарілих нормах шляхом впровадження нового нормативно-правового акта, гармонізованого із змінами в законодавстві України. Використання сучасних маркшейдерсько-геодезичних приладів (GPS-системи, безвідбивні електронні тахеометри), програмних комплексів з камеральної обробки результатів вимірювань та сучасних методик виконання маркшейдерських робіт.

4. Строк виконання заходів з відстеження

З 15.08.2024 до 25.08.2024.

5. Тип відстеження (базове, повторне або періодичне)

Періодичне.

6. Метод одержання результатів відстеження

Для проведення періодичного відстеження застосовано статистичний метод.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Для відстеження результативності регуляторного акта обрано такі статистичні кількісні показники, які безпосередньо характеризують результативність дії регуляторного акта та підлягають контролю:

кількість перевірок субєктів господарювання органами державного гірничого нагляду з питань дотримання вимог регуляторного акта;

кількість виявлених порушень вимог регуляторного акта під час проведених перевірок органами державного гірничого нагляду;

кількість накладених органами державного гірничого нагляду стягнень на посадових осіб, винних у порушеннях вимог регуляторного акта.

Для визначення кількісного значення статистичних показників результативності використовувалися офіційні статистичні дані територіальних органів Держпраці в областях.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

№ з/п

Показники результативності регуляторного акта

2020

2021

2023

1.

Кількість перевірок суб’єктів господарювання органами державного гірничого нагляду з питань дотримання вимог регуляторного акта;

103

85

*

2.

Кількість виявлених порушень вимог акта під час проведених перевірок органами державного гірничого  нагляду;

223

120

*

3.

Кількість накладених органами державного гірничого нагляду стягнень на посадових осіб, винних у порушеннях вимог регуляторного акта.

21

7

*

* - дані відсутні через запровадження воєнного стану (постанова КМУ від 13.03.2022 № 303 Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану)

9. Оцінка реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

У зв’язку із запровадженням воєнного стану та припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду відсутня можливість здійснення оцінки реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.