Головна / Громадськості / єПідтримка. Питання-відповіді
Меню

єПідтримка. Питання-відповіді

 

Мета оновленої програми "єПідтримка"?

Підтримка застрахованих осіб, що втратили дохід на території областей найбільш постраждалих від проведення бойових дій.

Хто може отримати допомогу та умови участі?

Застраховані особи, які офіційно працевлаштовані, та фізичні особи — підприємці, страхувальники яких одночасно відповідають таким ознакам:

перебувають на обліку як платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в окремих адміністративно-територіальних одиницях за переліком, затвердженим розпорядженням Уряду від від 06.03.2022 № 204-р;

подали в установленому законодавством порядку податкову звітність а IV квартал 2021 р. або річну звітність за 2021 рік;

не є бюджетними установами, фондами загальнообов’язкового державного страхування.

Який розмір державної допомоги в рамках Програми "єПідтримка"?

Розмір допомоги становить 6500 грн.

Чи оподатковують кошти, отримані в рамках Програми "єПідтримка"?

6500 гривень не оподатковується.

Перелік адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога застрахованим особам в рамках Програми "єПідтримка":

Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Запорізька, Київська, м. Київ, Луганська, Миколаївська, Одеська, Сумська, Харківська, Херсонська, Чернігівська області.

Перелік не є остаточним та може оновлюватись.

Скільки разів можна отримати допомогу в рамках Програми "єПідтримка"? Чи можу я подати заявку декілька разів?

Допомога надається отримувачу допомоги за його бажанням одноразово у розмірі 6500 гривень.

Не підлягають включенню до Реєстру отримувачів допомоги, які повторно мають намір скористатися послугою “єПідтримка”, щодо яких відсутня інформація про незарахування допомоги за попередньою спробою.

Зазначені вимоги не поширюються на отримувачів допомоги, які отримали допомогу у розмірі 1000 гривень та подали заяву на отримання допомоги у розмірі 6500 гривень.

Алгоритм дій для подання заявки на отримання коштів.

Встановіть мобільний додаток Дія та пройдіть електронну ідентифікацію та автентифікацію.

Оберіть у мобільному додатку послугу “єПідтримка”.

Відкрийте рахунок "єПідтримка в одному з банків-партнерів, або використайте вже наявний рахунок "єПідтримка" та/або перевірте номер рахунку (за стандартом IBAN), інформація щодо якого передана банком та який наявний у мобільному додатку Дія.

Подати запит, який містить такі дані:

прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності);

дата народження;

реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (за наявності);

номер банківського рахунка (за стандартом IBAN) отримувача допомоги.

Після успішного подання запиту на отримування допомоги Вам автоматично надійде повідомлення засобами мобільного додатка Дія про результати обробки інформації для отримання допомоги.

Очікуйте зарахування коштів.

Чи можу я відкрити декілька рахунків?

З метою уникнення плутанини з рахунками та проблем із зарахуванням коштів рекомендуємо відкрити один рахунок лише в одному банку.

!ВАЖЛИВО! Не підлягають включенню до Реєстру отримувачі допомоги, які повторно мають намір скористатися послугою “єПідтримка”, щодо яких відсутня інформація про незарахування допомоги за попередньою спробою.

Зазначені вимоги не поширюються на отримувачів допомоги, які отримали допомогу у розмірі 1000 гривень та подали заяву на отримання допомоги у розмірі 6500 гривень.

Що робити, якщо відмовлено у поданні запиту?

При формуванні Реєстру отримувачів допомоги використовуються відомості, надані Пенсійним фондом України з урахуванням інформації, наданої Державною податковою службою України.

Для оперативного з’ясування причин відмови у поданні запиту Вам слід звернутись до Пенсійного фонду України.

На які цілі можна використати отриману допомогу?

Цілі використання отриманих коштів не обмежені.

Чи плануються додаткові системи захисту додатку "Дія", щоб унеможливити списання коштів зловмисниками?

Фінансові операції здійснюватимуться банками-партнерами, які мають надійні системи захисту платежів.

Чи буде комісія за відкриття та обслуговування рахунків для отримання допомоги?

Послуги банку, пов’язані з відкриттям, закриттям та обслуговуванням поточного рахунка, а також емісії та обслуговування платіжних карток отримувача допомоги надаються безоплатно.

Як отримати пластикову банківську картку?

Пластикові картки видаються виключно за ініціативи та наявних можливостей банків (без участі та впливу держави).

Чи можна зняти кошти з рахунку готівкою? Перерахувати на інший рахунок?

Так.

В яких банках можна відкрити рахунок для отримання коштів?

До програми вже долучилось 12 банків-партнерів: Приватбанк, Монобанк, Ощадбанк, А-банк, Альфа-банк, ПУМБ, УКРГАЗБАНК, Райффайзен Банк, izibank, Банк Восток, Ідея банк, Правексбанк

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json