Міністерство економіки України

Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за червень 2021 р.

На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 10383  запити на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

З 1 по 30 червня 2021 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:

20 листів які, було кваліфіковано як звернення  громадян;

13 листів від юридичних осіб;

108 запитів на публічну інформацію, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

65 – безпосередньо від громадян; 27 – від юридичних осіб; 11 – від засобів масової інформації; 5 – від громадських організацій.

За каналом зв’язку надходження:

68 – електронною поштою; 26 – через органи влади; – поштою;  5 – від інших органів, установ, організацій.

За видом інформації

62 – інші види інформації; 25 – правова інформація; 16  – статистична інформація;  2  – податкова інформація; 2  – інформація про фізичну особу; 1  – інформація довідково-енциклопедичного характеру.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту організації та координації роботи з питань управління об’єктами паливно-енергетичного комплексу – 1;

департаменту  інвестицій – 2;

департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 3;

департаменту економіки безпеки та оборони – 3;

юридичного департаменту – 4;

департаменту управління персоналом – 4;

департаменту  розвитку сфери інтелектуальної власності – 4;

департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 4;

директорату цінової політики та розвитку реального сектору економіки – 5;

управління реалізації політики зайнятості та розвитку людського капіталу – 5;

директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 7;

директорату зайнятості та трудової міграції – 7;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 8;

директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних заходів – 8;

департамент технічного регулювання та інноваційної політики – 8;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 10;

департаменту публічної власності – 25.

Розглянуто 108  запитів на публічну інформацію, із них:

на  95 запитів надано публічну інформацію, 13 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів.

На 20 листів, які було кваліфікований як звернення громадян: на 12 листів надано роз’яснення; листи вирішено позитивно; 5 листів направлено за належністю.

На 13 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json