Міністерство економіки України

Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за серпень 2022 р.

На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 11718 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

З 1 по 31 серпня 2022 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:

10 листів – що кваліфіковано, як звернення громадян;

6 листів – від юридичних осіб;

120 – запитів на публічну інформацію, з них:

за суб’єктами і кореспондентами: 83 – безпосередньо від громадян; 30 – від юридичних осіб; 5 – від громадських організацій; 2 – від засобів масової інформації.

за каналом зв’язку надходження: 72 – електронною поштою; 42 – через органи влади; 3 – поштою; 2 – від інших органів, установ , організацій; 1 – через засоби масової інформації.

за видом інформації: 73 – інші види інформації; 42 – правова інформація; 4 – статистична інформація; 1 – інформація довідково-енциклопедичного характеру.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 19;

департаменту економіки безпеки і оборони – 17;

директорату розвитку реального сектору економіки – 11;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 9;

департаменту політики власності – 8;

департамент управління персоналом – 7;

департаменту документообігу та контролю – 7;

департаменту розвитку сфери інтелектуальної власності та інноваційної

політики – 6;

директорату зайнятості та трудової міграції – 6;

департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 5;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торговельного захисту – 4;

департамент міжнародного торговельно-економічного співробітництва – 4;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 4;

департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 3;

департаменту публічних закупівель, конкурентної політики та гуманітарної сфери – 2;

відділу запобігання корупційній діяльності – 2;

департаменту багатосторонніх та двосторонніх торговельних угод – 2;

департаменту з управління об'єктами державної власності – 1;

юридичного департаменту – 1;

сектору ліцензування з посередництва у працевлаштуванні за кордоном – 1;

департаменту інвестицій – 1.

Розглянуто 120 запитів на публічну інформацію, із них:

на 78 запитів надано публічну інформацію, 24 запити вирішено позитивно, 12 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів, 4 - відмовлено у задоволенні запитів на публічну інформацію відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, 2 запити на публічну інформацію в роботі.

з 10 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 9 листів надано роз’яснення; 1 – термін розгляду листа продовжено.

на 6 листів від юридичних осіб надано роз’яснення, 1 лист переслано за належністю.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json