Міністерство економіки України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
- Молодіжна рада
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за січень 2021 року
10.02.2021 | 14:12 | Департамент документообігу та контролюНа адресу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 9785 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.
З 1 по 31 січня 2021 р. на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:
8 листів, які було кваліфіковано як звернення громадян;
9 листів від юридичних осіб;
123 запити на публічну інформацію, з них:
За суб’єктами і кореспондентами:
76 – безпосередньо від громадян; 32 – від юридичних осіб; 8 – від засобів масової інформації; 7 – від громадських організацій.
За каналом зв’язку надходження:
86 – електронною поштою; 30 – через органи влади; 5 – поштою; 1 – зі скриньки; 1 – особисто.
За видом інформації
78 – інші види інформації; 34 – правова інформація; 11 – статистична інформація.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 24;
департаменту фінансово-господарської діяльності – 15;
департаменту публічної власності – 9;
директорату норм та стандартів гідної праці – 8;
департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 7;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 7;
директорату цінової політики та розвитку реального сектору економіки – 6;
директорату агропромислового розвитку – 6;
департаменту управління персоналом – 5;
департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торговельного захисту – 5;
департаменту стратегічного планування та макроекономічного
прогнозування – 5;
департаменту аграрної політики – 4;
департаменту розвитку сфери інтелектуальної власності – 4;
юридичного департаменту – 3;
директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних
заходів – 3;
департаменту економіки безпеки і оборони – 3;
управління реалізації політики зайнятості та розвитку людського капіталу – 3; департаменту сфери публічних закупівель – 1;
директорату сільського розвитку – 1;
департаменту багатосторонніх та двосторонніх торговельних угод – 1;
департаменту міжнародної співпраці у сфері економіки‚ торгівлі та сільського господарства – 1;
департаменту документообігу та контролю – 1;
управління взаємодії з органами державної влади та засобами масової інформації – 1.
Розглянуто 123 запити на публічну інформацію, із них:
на 101 запит надано публічну інформацію, 16 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 6 – відмовлено в задоволенні запиту на публічну інформацію (відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”).
На 8 листів, які було кваліфіковано як звернення громадян: на 4 листа надано роз’яснення; 4 листа направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”.
На 9 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.