Міністерство економіки України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
- Молодіжна рада
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за травень 2018 року
12.06.2018 | 15:31 | Департамент розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісівНа адресу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 5853 запита на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.
Зокрема, з 1 по 31 травня 2018 р. на адресу Міністерства надійшло 102 запита з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, з них:
За суб’єктами і кореспондентами:
26 – від юридичних осіб; 53 – безпосередньо від громадян; 11 – від засобів масової інформації; 12 – від громадських організацій.
За каналом зв’язку надходження:
21 – поштою; 42 – електронною поштою; 37 – від інших органів влади;
1 – факсом; 1 – особисто.
За видом інформації
94 – інші види інформації; 3 – правова інформація; 1 – соціологічна інформація; інформація про фізичну особу – 4.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту промислової політики – 12;
департаменту відносин власності – 9;
департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення – 9;
департаменту технічного регулювання – 8;
департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики – 8;
департаменту державних інвестиційних проектів та підтримки розвитку – 8;
департаменту інтелектуальної власності – 7;
юридичного департаменту – 6;
департаменту стратегічного розвитку сектору оборони та безпеки – 5;
департаменту залучення інвестицій – 5;
департаменту регулювання публічних закупівель – 3;
департаменту персоналу – 2;
департаменту міжнародного торговельно-економічного співробітництва та європейської інтеграції – 2;
управління взаємодії з органами державної власності та зав’язків з громадськістю – 2;
департаменту економічної стратегії та макроекономічного прогнозування – 1;
департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів – 1;
департаменту регулювання зовнішньоекономічної діяльності – 1.
Розглянуто та надано інформацію на 102 запита, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:
на 74 запита надано публічну інформацію;
9 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів;
6 відмовлено у задоволенні запиту;
на 6 листів від фізичних осіб, які було кваліфіковано як звернення громадян, надано роз’яснення;
на 7 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.