Міністерство економіки України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
- Молодіжна рада
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за квітень 2018 року
22.05.2018 | 10:59 | Департамент розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісівНа адресу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 5751 запит на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.
Зокрема, з 1 по 30 квітня 2018 р. на адресу Міністерства надійшло 85 запитів з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, з них:
За суб’єктами і кореспондентами:
18 – від юридичних осіб; 46 – безпосередньо від громадян; 7 – від засобів масової інформації; 14 – від громадських організацій.
За каналом зв’язку надходження:
12 – поштою; 47 – електронною поштою; 26 – від інших органів влади.
За видом інформації
65 – інші види інформації; 18 – правова інформація; 1 – статистична інформація; інформація про товар – 1.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту управління державною власністю – 13;
департаменту промислової політики – 13;
департаменту технічного регулювання – 13;
департаменту інтелектуальної власності – 7;
юридичного департаменту – 5;
департаменту регулювання публічних закупівель – 5;
департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики – 5;
департаменту міжнародного торговельно-економічного співробітництва та європейської інтеграції – 4;
департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення – 3;
департаменту залучення інвестицій – 3;
департаменту персоналу – 2;
департаменту економічної стратегії та макроекономічного прогнозування – 2;
департаменту державних інвестиційних проектів та підтримки розвитку – 2;
департаменту туризму та курортів – 2;
управління взаємодії з органами державної власності та зав’язків з громадськістю – 2;
департаменту стратегічного розвитку сектору оборони та безпеки – 1;
департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів – 1;
департаменту регулювання зовнішньоекономічної діяльності – 1.
Розглянуто та надано інформацію на 85 запитів, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:
на 61 запит надано публічну інформацію;
15 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів;
4 відмовлено у задоволенні запиту;
на 5 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.