Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Директорату розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Сприяння інвестуванню заради розвитку
07.03.2024 | 15:04 | Департамент торговельних угод та розвитку експортуСпрощення процедур інвестування – важливий фактор для інклюзивного економічного зростання та досягнення Цілей сталого розвитку. Підвищення прозорості, передбачуваності та ефективності нормативного регулювання в сфері інвестиційної діяльності наразі є актуальним питанням для всіх країн, а особливо для країн, що розвиваються.
У рамках СОТ в 1996 році на Конференції міністрів у Сінгапурі міністри домовились про створення робочих груп з питань інвестування, конкурентної політики та прозорості в державних закупівлях, які ще називають "сінгапурські питання". Робоча група з питань інвестування зосередилась на економічних взаємозв'язках між торгівлею та інвестиціями. Проте після багатьох років обговорення згадані питання були виключені з робочої програми раунду багатосторонніх переговорів "Доха-Розвиток".
У СОТ тривають дискусії щодо включення питань спрощення процедур інвестування у порядок денний багатосторонніх переговорів.
При цьому група країн "Друзі сприяння інвестуванню заради розвитку" (Аргентина, Бразилія, Гонконг, Казахстан, Китай, Колумбія, Мексика, Нігерія, Пакистан, Південна Корея та Чилі) та група країн МІКТА (Австралія, Індонезія, Мексика, Південна Корея та Туреччина) виступають за активне обговорення зазначених питань у рамках СОТ.
Під час проведення 11-ої Конференції міністрів, яка відбулась 10 - 13 грудня 2017 року в м. Буенос-Айрес (Аргентинська Республіка), було розповсюджено спільну заяву 70 членів СОТ щодо спрощення процедур інвестування заради розвитку (документ WT/MIN/(17)/59).
Визнаючи взаємозв'язок між інвестуванням, торгівлею та розвитком, члени СОТ погодилися у 2018 році провести структуровані обговорення з метою розроблення концептуальних засад спрощення процедур інвестування та закликали інших членів СОТ активно долучатися до цієї роботи.
5 листопада 2019 року 98 членів СОТ оприлюднили другу спільну заяву щодо сприяння інвестиціям заради розвитку (WT/L/1072/Rev.1). У зазначеному документі члени СОТ, зокрема:
- визнали ключову роль інвестицій у стимулюванні розвитку в умовах сучасної глобальної економіки, а також необхідність розширення міжнародного співробітництва на глобальному рівні для створення більш прозорого, ефективного та передбачуваного середовища для сприяння транскордонному інвестуванню;
- відзначили повну підтримку спільної заяви 2017 року, метою якої є розробка багатостороннього механізму щодо сприяння інвестуванню;
- наголосили на активізації роботи щодо подальшого розвитку механізму спрощення іноземного інвестування для досягнення конкретного результату на Дванадцятій Конференції міністрів СОТ;
- заохотили до активної участі у дискусіях усіх членів СОТ.
- У вересні 2020 року учасники Спільної ініціативи "Сприяння інвестуванню заради розвитку" розпочали переговори щодо тексту угоди з питань сприяння інвестуванню заради розвитку.
30 листопада 2021 року відбулась зустріч на рівні голів делегацій членів, які беруть участь у Спільній ініціативі. Під час вказаної зустрічі члени СОТ домовилися завершити роботу над текстом угоди з питань сприяння інвестуванню заради розвитку до кінця 2022 року. Цей намір відображено у спільній заяві (WT/L/1130), яку було розповсюджено 10.12.2021.
Станом на січень 2022 року учасниками Спільної ініціативи "Сприяння інвестуванню заради розвитку" є більше двох третин членів СОТ.
Наразі у рамках Спільної ініціативи розглядаються такі питання:
- підвищення прозорості та передбачуваності інвестиційних заходів;
- упорядкування та прискорення адміністративних процедур;
- можливість опрацювання заявок від іноземних інвесторів в електронному вигляді з застосуванням механізмів "єдиного вікна";
- завдання і функції національних органів зі сприяння інвестуванню;
- тимчасовий доступ іноземців, які бажають здійснювати інвестиційну діяльність, на територію держави;
- впровадження принципів корпоративної соціальної відповідальності;
- боротьба з корупцією;
- посилення міжнародного співробітництва, обмін інформацією та найкращими практиками з питань спрощення процедур інвестування.
Водночас, питання доступу до ринку, захисту інвестицій та вирішення спорів між державою та інвесторами не є предметом обговорень, оскільки вони регулюються чинними угодами СОТ та двосторонніми інвестиційними угодами між державами.
Під час липневого засідання, яке відбулось 04 – 06.07.2023, було завершено переговори щодо тексту Угоди про сприяння інвестуванню заради розвитку.
25.02.2024 у рамках проведення 13-ї Конференції міністрів СОТ, яка проходила в період 26.02.-01.03.2024 в м. Абу-Дабі, Об’єднані Арабські Емірати, міністри, які представляють 123 країни-члени СОТ, розповсюдили Спільну міністерську декларацію про завершення переговорів щодо Угоди про сприяння інвестуванню заради розвитку і оприлюднили її для громадськості. Учасники відповідної Спільної ініціативи представляють три чверті членів СОТ, включаючи близько 90 країн, що розвиваються, і 26 найменш розвинених країн.
Україна не є членом ініціативи, проте приєднання до Угоди про сприяння інвестуванню заради розвитку є відкритим для всіх членів СОТ.
З текстом Угоди англійською мовою можна ознайомитись тут.
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
СОТ:
Інформаційний бюлетень "Сприяння інвестуванню заради розвитку"
ЮНКТАД: