Міністерство економіки України

Команда ProZorro та легендарні «Козаки» об’єднались, аби закупівлі реформувати

	
Kozaky

Козаки, які за 46 років існування вже заслужили любов і довіру кількох поколінь, долучились до електронної системи закупівель ProZorro, щоб зробити її більш доступною і зрозумілою. Наразі важливим завданням команди ProZorro є саме підвищення рівня довіри суспільства, бізнесу та замовників до нової системи, а також комунікація цінностей та основних переваг зрозумілою кожній аудиторії мовою. Синергія Козаків й ProZorro  допоможе розповісти про сутність і принципи реформи публічних закупівель, а також ключові переваги для кожного користувача електронної системи ProZorro.

У регіональній рекламній кампанії ProZorro використовується антигерой - Хабармен Семен, який уособлює корупцію й непрозорість старих “паперових” закупівель. Тепер в комунікації ProZorro з’явилися і свої позитивні герої – відома трійця Око, Грай і Тур. Кожному з героїв виділено певну роль – презентували цілу групу користувачів електронної системи: державного замовника, представника бізнесу і громадськості.

Так, сильний духом та міцний тілом козак Тур став представником бізнесу – сучасного, динамічного, готового працювати чесно і боротися за економічний розвиток країни. Розумний і розсудливий Грай є втіленням характеру ощадливого замовника, який дбає про ефективні закупівлі та прагне працювати прозоро. Спритний і швидкий Око уособлює собою громадських активістів та представників ЗМІ, які пильно слідкують за тим, як держава використовує публічні кошти.

«Всім відомі українські герої мають посилити емоційну складову комунікації ProZorro. Ми хочемо показати, що бізнес, замовники та громадські активісти можуть працювати разом, зробити систему і, як наслідок, реформу публічних закупівель в цілому більш ефективною, - підкреслив Максим Нефьодов, заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України. - Наразі ми інтегруємо образи «Козаків» в маркетингові активності, інформаційні матеріали та наш сайт. Тож найближчим часом ви дізнаєтесь про те, як Козаки публічні закупівлі реформували».

Комунікаційний проект за участі персонажів «Козаки» реалізується спільно з власниками прав на персонажів  легендарних мультфільмів про Козаків ліцензійною агенцією «UDC».

Першим кроком спільної комунікаційної кампанії стала інтеграція «Козаків» у оформлення сайту системи ProZorro https://prozorro.gov.ua/. Кожен з героїв «оселився» на сторінці, яка призначена відповідній цільовій аудиторії: бізнесу, замовникам або громадськісті. Окрім того, відому трійцю було додано до розділу «Обличчя реформи». Це демонструє головний принцип реформи публічних закупівель – підприємці, замовники і громадські активісти є повноцінними учасниками перетворень.

В подальшому герої легендарного серіалу будуть активно використовуватись у оформленні навчальних матеріалів ProZorro, відео та інфографіки, сувенірної продукції тощо.

Довідка про ProZorro

ProZorro – електронна система публічних закупівель, яка прийшла на зміну паперовим держтендерам. Державні установи та підприємства закуповують на 250 млрд. грн на рік. Раніше всі пропозиції на тендери подавались в конвертах, домовленості йшли в закритих кабінетах і у чесного бізнесу було мало шансів виграти торги та здобути контракт. За оцінками експертів, близько 25 млрд. грн йшло в кишені корупціонерів і ще 25 млрд. грн втрачалось через низьку ефективність закупівель.

З 1 серпня всі публічні закупівлі відбуваються в електронній системі ProZorro. Кожен бажаючий може вивчити тендерну документацію і навіть слідкувати за аукціоном в режимі онлайн. Для бізнесу спрощений доступ до державних тендерів: подання документів і аукціон відбуваються онлайн, переможець обирається за прозорими критеріями, і вся необхідна інформація доступна в декілька кліків. Вже сьогодні ProZorro дозволила зекономити більше 3.5 млрд грн, а до кінця року очікується збільшення розміру економії до 5 млрд грн.

 

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json