Учасники держтендерів можуть надавати довідку про відсутність податкової заборгованості електронно
10.05.2017 | 12:41 | Прес-служба МінекономрозвиткуЗа законом України “Про публічні закупівлі”, замовник може відмовити учаснику закупівлі і відхилити його тендерну пропозицію, якщо учасник має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Документацію про відсутність заборгованості можна подати у довільній формі, при чому замовник визначає спосіб її подачі лише для переможця процедури закупівлі. Довідка про відсутність заборгованості видається органами доходів і зборів у паперовому або електронному вигляді.
Щоб покращити сервісне обслуговування платників, спростити їх взаємодію з контролюючими органами та пришвидшити процес видачі Довідки, було доопрацьовано сервіс “Електронний кабінет платника” (https://cabinet.sfs.gov.ua). Використовуючи електронний цифровий підпис (ЕЦП), користувач може надіслати заяву та отримати Довідку в електронному вигляді, яка буде підписана ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу.
Державні замовники, а також будь-які зацікавлені органи, можуть переглянути видані платникам Довідки у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача. Пошук Довідки можу здійснюватися за параметрами “Індивідуальний податковий номер”, “Номер довідки” або “Дата довідки”.
“Мінекономрозвитку наполегливо рекомендує держзамовникам використовувати описаний сервіс під час перевірки заборгованості в учасників тендерів і визначати це у тендерній документації. Ми намагаємося максимально спростити участь бізнесу в закупівлях, а електронізація і зменшення кількості безпосередніх контактів з чиновниками - безперечний крок назустріч бізнесу“, - зазначив перший заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України Максим Нефьодов.