Наталія Микольська презентувала календар подій з промоції українського експорту
19.02.2016 | 16:45 | Прес-служба Мінекономрозвитку18 лютого, на засіданні Уряду заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України – Торговий представник України Наталія Микольська презентувала план заходів з промоції українського експорту, що передбачає 3 формати співпраці з торговельними партнерами: спільні міжурядові комісії, закордонні бізнес-форуми та торговельні місії.
За словами Торгового представника України, такий інструмент інтенсифікації торгових відносин як торговельні місії успішно практикуються багатьма країнами світу на державному рівні, проте в Україні вони імплементуватимуться вперше. Запропоновані формати стануть можливими завдяки тісній співпраці Уряду з представниками бізнесу та бізнес-асоціаціями.
“Одна із форм роботи з нашими партнерами - це міжурядові комісії. Формат передбачає зустріч представників нашої країни та представників урядів інших держав для обговорення перспективних сфер співпраці та потенційного укладення угод в економічній, фінансовій та інших сферах, а також обговорення проблем у тих чи інших сферах, можливостей їх усунення”, - пояснила заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України – Торговий представник України Наталія Микольська.
Другою формою роботи стануть закордонні бізнес-форуми, проведення яких було започатковано та успішно відпрацьовано ще минулого року.
Третьою формою співпраці, яка буде запроваджена вперше цього року, стануть торговельні місії, поїздки під керівництвом Прем’єр-міністра України, профільного міністра, або кількох міністрів у певні країни спільно з представниками українського бізнесу.
Перші форуми, до яких, за словами Торгового представника, закордонний бізнес вже виявив неабиякий інтерес, відбудуться в Голландії, Франції та Канаді.
“Дуже важливий форум у червні цього року пройде в Канаді. Торік ми завершили переговори про укладення ЗВТ з Канадою, і до підписання цієї угоди вкрай важливо створювати майданчики для спілкування бізнесу”, - зазначила Наталія Микольська, додавши, що з аналогічною метою заплановано проведення форуму ЄС-Україна, який має сприяти інтенсифікації торгівлі й притоку інвестицій з боку ЄС.
Формати цих форумів відрізнятимуться: одні будуть націлені на залучення інвестицій, а інші, такі як голландський і канадсько-український, орієнтуватимуться на покращення торгових відносин між країнами.
Не менш важливими заступник Міністра назвала торговельні місії, які заплановано здійснити до Польщі, Туреччини, Китаю та Індії: “Китай для нас є дуже важливим в низці галузей від аграрної до машинобудівної. Після паузи ми відновили роботу на урядовому рівні. Китай включив Україну до своєї ініціативи “шовкового шляху”, що важливо в контексті торговельної агресії з боку РФ. І дуже важливою місією для нас є місія в Індію. Нам необхідно думати поза межами наших стандартних ринків і думати про ті ринки які є далекими, але цікавими для нас”.
У рамках підготовки до кожної з вищезгаданих подій, буде проведено засідання Ради з просування експорту при Мінекономрозвитку, що дозволить відпрацювати з бізнесом проблемні питання, перспективи та запити.
Інформація про заплановані події, зокрема, Ради з просування експорту, анонсуватиметься на сайті Мінекономрозвитку. “Перед кожною місією ми публікуємо місце і анкету для реєстрації на неї для того, щоб кожен міг приєднатися і відвідати форуми, або разом із нами поїхати в торговельну місію. Я вірю в те, що робота по просуванню експорту - це є спільна робота бізнесу й Уряду”, - наголосила Наталія Микольська.
За довідковою інформацією звертайтесь: [email protected]
Календар подій з промоції експорту