Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
10.12.2021 Запитання      Тема: Зміна істотних умов договору Розширений перегляд
2888 / 2940
Відповідно до пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Відповідно до результатів конкурсного відбору організаторів електронних аукціонів з продажу електричної енергії за двосторонніми договорами ТОВ "Українська енергетична біржа" отримала першочергове право на організацію та проведення аукціонів. Публікуючи «Місячний індекс базового навантаження» в торговій зоні «ОЕС Україна», біржа забезпечує прозорість і дає ринку надійний довідковий сигнал. Базова ринкова ціна формує важливу основу для операцій учасників ринку. «Місячний індекс базового навантаження» – розрахований накопичувальним підсумком показник середньозваженої ціни в торговій зоні «ОЕС України», що визначається шляхом ділення загальної вартості реалізованої електричної енергії базового навантаження (без ПДВ) на загальний обсяг реалізованої електричної енергії базового навантаження, за періодом постачання, що охоплює повний календарний місяць, який є наступним відповідно до розрахункового (М+1). Просимо надати роз’яснення з наступних питань: 1. Чи можна зазначений «Місячний індекс базового навантаження», який публікується ТОВ "Українська енергетична біржа", відносити до поняття «біржові котирування»? 2. Чи можна у договорі про закупівлю електричної енергії прописати порядок зміни істотних умов договору відповідно до пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону враховувати «Місячний індекс базового навантаження», як «біржові котирування», для всіх учасників енергетичного ринку, не дивлячись на те, що аукціони з продажу електричної енергії ТОВ "Українська енергетична біржа" здійснюються тільки за двосторонніми договорами?
Відповідь
20.12.2019 Запитання      Тема: Тендерна документація Розширений перегляд
2888 / 2876
Дуже корисний запит 82/2019. Але надане Вами посилання 67/2019 зовсім не надає відповіді на жодне питання. Прошу Вас надати повну відповідь по наданому питанню!
Відповідь
04.02.2022 Запитання      Тема: Зміна істотних умов договору Розширений перегляд
2887 / 2973
Добрий день. При укладенні додаткових угод до договорів надаються консультації із посиланням на лист від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 “Щодо укладення, виконання, змін та розірвання договору про закупівлю”. В додатку до зазначеного листа міститься роз'яснення "Випадки зміни істотних умов договору про закупівлю", зокрема: "20 відсотків відраховується від остаточної (кінцевої) вартості укладеного договору про закупівлю з урахуванням змін внесених до нього (у разі наявності). Оскільки правовим підґрунтям терміну “видатки” є бюджетне законодавство, зокрема Бюджетний кодекс України, обмеження частини шостої статті 41 Закону в контексті наявності затверджених в установленому порядку видатків стосуються розпорядників та/або одержувачів бюджетних коштів, які враховуються ними під час укладання відповідних додаткових угод в частині умов щодо виникнення платіжних зобов’язань замовника. Ця норма застосовується замовником саме у разі необхідності проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, достатньому для забезпечення потреби замовника на час проведення такої процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, який не може перевищувати 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку". Прошу надати відповідь, чому в роз'ясненні не правильно викладена норма частини 6 статті 41 Закону, а саме: "... який не може перевищувати 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році" якщо в Законі ця норма викладена: "...що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році". Тобто в Законі зазначено саме про "початковий договір", а роз'яснення дублює норму "старого" Закону, тобто в редакції до квітня 2020 року та відповідні роз'яснення МЕРТ 2016 року?
Відповідь
15.11.2021 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
2887 / 2924
Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником було укладено договір про закупівлю теплової енергії з використанням переговорної процедури у зв'язку з відсутністю конкуренції з технічних причин щодо розподілу і передачі теплової енергії. Предметом договору про закупівлю було визначено: Пара, гаряча вода та пов'язана продукція, теплова енергія. У відповідності до вимог законодавства було визначено суму договору, а також ціну за одиницю товару та обсяг закупівлі. На момент укладення договору тариф на теплову енергію становив 2 129,89 грн./Гкал (з ПДВ). З початком опалювального сезону, Учасник (Постачальник) надіслав листа, в якому повідомив про збільшення тарифу за одну Гкал у 2,36 рази (5 030,15 грн./Гкал) відповідно до рішення Виконавчого комітету міської ради. Замовником було проаналізовано виконання договору станом на 01 листопада 2021 року та виявлено, що до кінця року коштів на оплату за теплову енергію не вистачить. Замовник звернувся до головного розпорядника з пропозицією здійснити перерозподіл коштів між кодами економічної класифікації видатків (економію у сумі 45 000,00 грн. з КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії» направити на КЕКВ 2271 «Оплата теплопостачання» на додаткову закупівлі теплової енергії). Чи будуть ці кошти вважатися додатково виділеними? Чи буде ця закупівля додаткової теплової енергії вважатися новим предметом закупівлі?
Відповідь
07.12.2020 Запитання      Тема: Відкриті торги з публікацією англійською мовою Розширений перегляд
2887 / 3044
«Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерна документація визначає наступні критерії оцінки для визначення найбільш економічно- вигідної пропозиції: Ціна – 70 балів; Натуральність продукту – 30 балів. Підтвердження натуральності пропонуємого продукту- 30 балів ( застосовується на виконання вимоги п. 4.7. «Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» ( спільний наказ МОН України та МОЗ України № 298/227 від 17.04.2006 р.) «В дошкільних навчальних закладах забороняється використовувати продукти, що містять синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, консерванти» та згідно з ЗУ «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VIII від 06.12.2018р. та ДСТУ ISO/TS 19657.) Учасникам, які нададуть підтвердження натуральності пропонуємого продукту: - «Сертифікат відповідності критеріям натуральності» стосовно предмету закупівлі; - Атестат акредитації органу з оцінки відповідності, який видав цей сертифікат, з підтвердженням сфери акредитації буде присуджено 30 балів.
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2