Головна » Громадськості » Звернення громадян » Інформація про роботу зі зверненнями громадян

Календар подій

20
Жовтня
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
30 1 2 3 4 5 6
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Аналітична записка про стан роботи зі зверненнями громадян у ІІ кварталі 2019 року
23.07.2019 | 16:29 | Департамент розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів

Протягом ІІ кварталу 2019 року у Міністерстві продовжувалася робота щодо забезпечення розгляду пропозицій, заяв і скарг (далі ‑ звернень) громадян, оперативного вирішення порушених у них  питань.

У звітному періоді в Міністерстві на виконанні було 442 звернення, у тому числі з попереднього кварталу перейшло 11 звернень, 431 звернення надійшло за ІІ квартал 2019 року. Форма надходження наведена нижче.

 

 

На офіційному веб-сайті Міністерства розміщено рубрику “Електронне звернення”, за допомогою якої до Міністерства може бути надіслане електронне звернення. Так протягом звітного періоду через зазначений ресурс до Міністерства від громадян надійшло 131 електронне звернення.

Слід зазначити, що від державної установи “Урядовий контактний центр” до Міністерства у ІІ кварталі 2019 року надійшло та прийнято до розгляду 93   звернення.

Водночас слід зазначити, що протягом ІІ кварталу 2019 року до Мінекономрозвитку надійшло від Секретаріату Кабінету Міністрів України 2   петиції, які розглянуто та надано відповідь.

Звернення, що надійшли у ІІ кварталі 2019 року до Міністерства, у розрізі видів, суб’єктів та за ознакою надходження наведені нижче.

 

Найчастіше причиною повторних звернень є те, що у заявників виникають додаткові питання щодо отриманих відповідей. З метою запобігання надходження повторних звернень від громадян фахівцями Міністерства, у межах повноважень, надаються ґрунтовні відповіді, а також висновки щодо актуальності пропозицій заявників.

Звернення за категоріями та соціальним станом наведені нижче.

 

 

У звітному періоді у Міністерстві розглянуто - 419 звернень (97 % від загальної кількості звернень, що надійшли до Міністерства у ІІ кварталі 2019 року), на розгляді залишилося - 12 звернень (3 %). За результатами розгляду, зокрема:

  • вирішено позитивно – 92;
  • надано роз’яснення – 233;
  • відмовлено у задоволенні – 1;
  • надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” - 71;
  • не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян” – 20;
  • звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян” – 2.

Звернення, які не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян”, Міністерством не розглядалися у зв’язку з тим, що попередні звернення було вирішено по суті та надано ґрунтовні відповіді або такі звернення мали інформативний характер.

Звернення, на яке відмовлено у задоволені, містило неповну інформацію для його розгляду по суті. Заявнику було направлено лист щодо надання додаткової інформації з порушених питань.

Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються Міністерством за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань центральних органів виконавчої влади.

З метою ознайомлення громадян з діяльністю Міністерства та поліпшення якості роботи зі зверненнями громадян на офіційному веб-сайті Міністерства в мережі Інтернет здійснюється регулярне розміщення інформації щодо напрямів діяльності Міністерства, показників економічно-соціального розвитку, нововведень у відповідних сферах економічної діяльності, контактних даних осіб відповідальних за певні напрями, роз’яснень та порад з питань, які відносяться до компетенції Міністерства, а також інформація щодо особистих прийомів громадян керівництвом Міністерства, розкладу роботи громадської приймальні, графіку та порядку особистого прийому громадян керівництвом Міністерства, розпорядку та номерів телефонів, за якими працює “гаряча” телефонна лінія, телефон довіри Міністерства.

У приміщенні громадської приймальні Міністерства на стенді “Економічний розвиток України” постійно оновлюються матеріали про діяльність Міністерства.

Звернення громадян, які не потребують додаткового вивчення та перевірок, розглядаються і вирішуються у термін не більше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Спеціально визначеним підрозділом по роботі зі зверненнями громадян постійно ведеться моніторинг термінів виконання звернень, також з працівниками Міністерства проводиться роз’яснювальна робота щодо термінів виконання та дотримання вимог законодавства щодо звернень громадян.

Терміни розгляду звернень наведені нижче.

 

 

З метою усунення подальшого порушення термінів виконання звернень (перевищення терміну більше ніж 30 днів), постійно проводиться роз’яснювальна робота з працівниками Міністерства щодо дотримання вимог Закону України “Про звернення громадян”, здійснюється нагадування щодо наближення терміну виконання звернень.

Протягом ІІ кварталу 2019 року до Міністерства надійшло 110 звернень з питань економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва (25,6 % від загальної кількості звернень, що надійшли до Міністерства у ІІ кварталі 2019 року).

Крім того, 321 звернення (74,4 %) надійшло з питань:

  • освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 58 (13,5 %);
  • діяльності підприємств та установ – 53 ( 12,3 %);
  • праці і заробітної плати – 43 (10 %);
  • фінансової, податкової, митної політики – 31 (7,2 %);
  • комунального господарства – 27 (6,3 %);
  • культури та культурної спадщини, туризму – 26 (6 %);
  • діяльності центральних органів виконавчої влади – 23 (5,3 %);
  • промислової політики – 14 (3,2 %);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 12 (2,8 %);
  • обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 8 (1,9 %) ;
  • соціальної політики, соціального захисту населення – 6 (1,4 %);
  • житлової політики – 4 (0,9 %);
  • екології та природних ресурсів – 3 (0,7 %)
  • діяльності місцевих органів виконавчої влади – 3 (0,7 %);
  • транспорту і зв’язку – 2 (0,5 %);
  • аграрної політики і земельних відносин – 1 (0,2 %);
  • сімейної та ґендерної політики, захисту прав дітей – 1 (0,2 %);
  • молоді, фізичної культури і спорту – 1 (0,2 %);
  • інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 1 (0,2 %);
  • діяльності органів місцевого самоврядування – 1 (0,2 %);
  • державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 1 (0,2 %);
  • інших – 2 (0,5 %).

Слід зазначити, що кількість звернень громадян, що надійшли протягом ІІ  кварталу 2019 року зменшилась у три з половиною рази порівняно з кількістю звернень, що надійшли у ІІ  кварталі 2018 року (1503 звернень). У ІІ кварталі 2018  року надходили в значній кількості масові звернення з питань оформлення біометричних паспортів.

Порівняльний аналіз змісту звернень, що надійшли до Міністерства протягом ІІ  кварталу 2018 року та ІІ кварталу 2019 року, свідчить про зменшення кількості звернень громадян щодо:

- діяльності підприємств та установ - на 964 звернення (94 %);

- економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва - на 57 звернень (34%);

- фінансової, податкової, митної політики - на 20 звернень (39 %)

- соціальної політики, соціального захисту населення - на 12 звернень (67 %);

- промислової політики  ‑ на 9 звернень (39 %);

- освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності - на 6 звернень (9 %);

- житлової політики - на 4 звернення (50 %).

Порівняно з ІІ кварталом 2018 року у звітному періоді зросла кількість звернень, у яких порушувалися питання:

- праці і заробітної плати - на 5 звернень (13 %);

- обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин - на 4 звернення (у два рази);

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян - на 2 звернення (20 %).

За ІІ квартал 2019 року звернення надійшли з наступних регіонів України:

  • м. Києва – 143 (33 % від загальної кількості, що надійшли до Міністерства у ІІ кварталі 2019 року);
  • Харківської обл. – 33 (7,6%);
  • Дніпропетровської обл. – 30 (7 %);
  • Запорізької обл. – 21 (4,9 %);
  • Київської обл. – 20 (4,6 %);
  • Львівської обл. – 15 (3,5 %);
  • Донецької  та Одеської обл. – по 14 (по 3,2 %);
  • Полтавської обл. – 13 (3 %);
  • Івано-Франківської обл. – 11 (2,6 %);
  • Рівненської та Черкаської обл. - по 9 (по 2,1 %);
  • Закарпатської, Херсонської та Хмельницької обл. –  по 8 (по 1,9 %);
  • Вінницької та Чернігівської обл. – по 7 (по 1,6 %);
  • Житомирської та Сумської обл. – по 6 (по 1,4 %);
  • Миколаївської та Тернопільської обл. – по 5 (1,2 %);
  • Волинської та Кіровоградської обл. – по 4 (по 0,9 %);
  • Луганської обл. – 3 (0,7 %);
  • Чернівецької обл. – 2 (0,5 %).

З-за кордону до Міністерства протягом зазначеного періоду надійшло 2 звернення (0,5 % від загальної кількості, що надійшли до Міністерства у ІІ кварталі 2019 року).

Без зазначення адреси надійшло 24 звернення (5,6 %).

Довідкові графічні матеріали додаються

У ІІ кварталі 2019 року відбулося одна пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України  Тітарчука М. І. (12.04.2019). На яку звернулося 15   громадян.

Міністерством постійно здійснюються заходи, спрямовані на оперативне вирішення проблемних питань громадян, а саме:

‑ на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2010 № 924 “Про організацію особистого прийому громадян у Кабінеті Міністрів України” забезпечено проведення особистого прийому громадян Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у приймальні громадян Кабінету Міністрів України. Прийом проводився 27.05.2019 першим заступником Міністра економічного розвитку і торгівлі України Нефьодовим   М.  Є.За відповідними роз’ясненнями звернулося 7 громадян прийнято 6 заяв;

‑ відповідно до наказу Міністерства економіки України від 04.06.2009 № 545 “Про підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян” забезпечено проведення особистих прийомів громадян заступниками Міністра у своїх приймальнях, згідно з графіком особистого прийому громадян керівництвом Міністерства;

‑ щосереди здійснювався прийом громадян працівниками сектору доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян департаменту розвитку інформаційно – комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів у громадській приймальні Міністерства. На прийом звернулося 2 громадянина;

‑ відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 у громадській приймальні Міністерства щосереди з 11:00 по 13:00 працівниками сектору доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян департаменту розвитку інформаційно – комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів проводиться “гаряча” телефонна лінія. Протягом ІІ кварталу 2019 року проведено 12 “гарячих” телефонних ліній, на які звернувся 41 громадянин;

‑ на виконання зазначеного Указу у Міністерстві щодня працює телефон довіри. Протягом ІІ кварталу 2019 року на телефон довіри звернулося 62 громадянина .

Більшість звернень, що надходили на “гарячу” телефонну лінію та телефон довіри від громадян, стосувалася питань захисту прав споживачів, діяльності іноземних представництв, отримання ліцензії, авторського права, проведених тендерів, публічних закупівель, особистого прийому громадян Міністром економічного розвитку і торгівлі України.


Опитування

Оцініть діяльність Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json